Komerční banky a jejich primární segmenty zájmu

Dnešní podnikání působí na globálním trhu, který je stále více určován problémy, složitostí a nejistotou. Podle 22. ročního globálního průzkumu vedoucích pracovníků PwC, který provedl rozhovory s 3 378 vedoucími pracovníky v 91 regionech, byli vedoucí pracovníci „velmi znepokojeni“, jak zjednodušit své podnikání na prodejním trhu. Bylo to způsobeno řadou faktorů, včetně přísnější regulace, geopolitické nejistoty a obchodních otázek.

Současně je technologie stále středem zájmu mnoha manažerů. Tento produkt nabízí skvělé příležitosti pro vedení a zmatek, ale představuje značné riziko, protože se zvyšuje hrozba počítačových útoků, zvyšuje citlivost a reguluje soukromí dat.

V současné době žijeme ve 4. průmyslové revoluci, která je hlavním řemeslníkem lidského rozvoje s názvem Světové ekonomické fórum, v éře vývoje nových technologií „s historicky bezprecedentní rychlostí a rozsahem“. Společnost a její provoz se rychle mění, aby si udržela konkurenční výhodu v bezprecedentním trendu. Za tímto účelem podle globální prognózy KPMG na rok 2018 pro 1300 vedoucích pracovníků z 11 největších světových ekonomik uvádí 71% vedoucích pracovníků, že jsou připraveni vést organizaci a radikálně změnit provozní model.

Zákazník nechce kreslit jedním štětcem, ale poskytuje fixní individuální službu.

Jediný zákazník banky
Rychle rostoucí společnosti mají nové naděje pro partnery komerčního bankovnictví, kteří se spoléhají na úspěšnou komerční adaptaci. V moderních podmínkách již zjednodušený přístup jakékoli velikosti nestačí k uspokojení širokých a komplexních potřeb společnosti.

Mezitím zákazníci hledají banku s hlubokým porozuměním podnikání. Nechtějí malovat jedním štětcem a nabízejí společnou fixní a heterogenní službu. Stále více chcete, aby se s vámi zacházelo, jako byste byli jediným zákazníkem v bance. S ohledem na to se podívejme blíže na tři důležité způsoby, jak by banky měly jednat s komerčními zákazníky.

Za prvé by se komerční banky měly zaměřit na využívání inovací, aby uživatelský dojem byl jednoduchý, intuitivní a inovativní. To zahrnuje integrační nástroje, které vám umožní uspořádat řešení podle potřeby zákazníků a také je promyslet a používat každý den. Komerční banky využívající přístup „jednoho segmentu“ postavily zákazníky na první místo v každém aspektu jejich vztahu. Deterministicky poskytujeme řešení šitá na míru vašim konkrétním potřebám.

Za druhé, musíte nastavit flexibilní a přizpůsobitelnou úroveň kontroly a delegování v souladu s provozem a cíli společnosti, abyste mohli využívat konzultační metody, které pomáhají klientům rozvíjet jejich podnikání. A konečně, banky musí poskytovat integrované zkušenosti se všemi službami a trhy po celém světě.